30/8/10

Άκου όλους τους ήχους…

Το Φως λέει…


 Άκου όλους τους ήχους, όλοι έχουν κάτι να πουν. Δεν υπάρχει ήχος που δεν είναι φωνή αγγέλου. Οι ήχοι, φωνές των αγγέλων, υπάρχουν διάχυτοι παντού. Έτσι ακούς και ζεις τον άγγελό σου. Ο ήχος πάει κατευθείαν στην καρδιά, στο κέντρο σου, στον πυρήνα σου. Μην τον αγνοείς ποτέ.

Μακριά από τους κρότους. Δηλώνουν υποταγή, αποτέλεσμα της άσκοπης φασαρίας που κάνουν. Οι κρότοι είναι σαν τις φωνές μέσα στο κεφάλι σας. Δεν δηλώνουν κάτι, τρομάζουν όμως και αποπροσανατολίζουν .


Οι ήχοι όμως των αγγέλων… Οι ήχοι της μουσικής των αγγέλων αγκαλιάζουν απαλά και με τις δονήσεις τους, κάνουν ορατό το φως. Το φως το αληθινό. Το φως που γίνεται ρεύμα. Το φως που γίνεται οδός. Το φως που δηλώνει Αλήθεια.

Το φως που δηλώνει την παρουσία του για να ζήσεις τη δική σου παρουσία...

Ανακαλύπτω τον εαυτό μου! Τον βρίσκω μέσα στο φως, γιατί το φως ήταν πάντα μαζί μου και δε με ανακάλυψε ποτέ. Αυτή η λειτουργία των ήχων είναι υψηλή.  Άκου παιδί μου αγαπημένο, άκου τον ήχο της φωνής μου, γιατί έτσι θα βιώσεις το φως.

Το φως δε βλέπεται. Το φως βιώνεται. Και ο ήχος του, ο προπομπός του που δηλώνει μέσα στην απόλυτη αρμονία την ύπαρξή του.

Κύριε, Φως των ματιών μου...
Ήχος που συλλαμβάνεται μέσα σε τέλεια ισορροπία, σε τέλεια αρμονία. Ήχος μιας ορχήστρας αγγελικής.
Κύριε, Σε δοξάζω και λέω:

«Γεννηθήτω το θέλημά Σου! Πάνω από όλα τα ορατά και  αόρατα… Αιώνια υπάρχεις…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου