6/11/10

Ο ήλιος μιλάει συνεχώς με τις ακτίνες του...

Το Φως λέει...
 
Ο ήλιος μιλάει συνεχώς με τις ακτίνες του...
Η επικοινωνία είναι ζωντανή... Οι ήχοι του Φωτός σας κατακλύζουν...
Μη στρέφετε τα νώτα σας, μη στρέφετε το βλέμμα σας αλλά ακούστε, μη χάνετε λεπτό. Είναι σα να σταματάτε τους κτύπους της καρδιάς σας που θέλει να ζήσει...
  
Απαλλαγείτε από τα δεσμά των ψευδαισθήσεων, συνδεθείτε με την Αλήθεια, με το Λόγο του Κυρίου, ομολογείστε την καταγωγή σας συνειδητά και τότε θα οδηγηθείτε σε ό,τι υπηρετεί την Ζωή. Συνεχώς είστε συνδεδεμένοι με τη Φωνή του Φωτός, συνεχώς δέχεστε την αγάπη των διδασκάλων του άχρονου Φωτός. Δε σας αφήνουν λεπτό χωρίς επικοινωνία. Αυτοί σας ακούν, εσείς τους ακούτε;

Ο Άγγελος που είναι μαζί σας, σας μεταφέρει συνεχώς την οδήγηση, το άγγελμα, τα καλά νέα. Ακούτε; Ή έχετε στραμμένη την προσοχή σας αλλού; Το Φως είναι εδώ. Λουσθείτε μέσα του και με καθαρή καρδιά και νου, με καθαρή ψυχή απαλλαγμένη από άσκοπους τονισμούς, φωνάξτε με όλη τη δύναμή σας:
Κύριε, Κύριε, ομολογώ την Παρουσία Σου, ομολογώ τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα.
Κύριε, είμαι εδώ για να επιτελέσω το Άγιο Θέλημά Σου...
  
Κύριε, Σε ευγνωμονώ γι αυτό, γιατί ξέρω ότι είσαι από πάντα μαζί μου…
Δοξάζω το Άγιο Όνομά Σου, ανοίγω τα χέρια μου, ανοίγω την αγκαλιά μου και μέσα στη σιωπή ακούω τη φωνή μου να λέει:
Κύριε, γεννηθήτω το Θέλημά Σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου