7/11/10

Σήκωσε τα μάτια σου στον ουρανό...

Το Φως λέει...

Σήκωσε τα μάτια σου στον ουρανό. Είναι ο μόνος τρόπος για να ξεκινήσει η σύνδεση. Επικεντρώσου και άκου με προσοχή. Το μόνο που θέλει είναι η ευτυχία σου γιατί μέσα από τη χαρά συνδέεσαι μαζί Του. Τη θέλει τη σύνδεση γιατί χωρίς αυτήν υπάρχει ένα κενό γεμάτο από άσκοπα ερωτήματα τα οποία σε βαραίνουν, σε αποπροσανατολίζουν, σε δεσμεύουν...


Κοίταξε με καθαρό επικεντρωμένο βλέμμα. Η επικέντρωση ανοίγει το δρόμο και δημιουργεί συνθήκες για να εκφραστούν αυτά που ο Θεός σου χάρισε και που είναι η κληρονομιά σου, η περι-ουσία σου...

Ζήσε επικεντρωμένα, υπηρέτησε το γήινο επίπεδο, για να πετάξεις στο ουράνιο. Τίποτε δεν αξίζει την αδιαφορία σου, όλα έχουν την αξία τους. Γι αυτό άλλωστε στο επίπεδο της γήινης μητέρας σου βασιλεύει το μέτρο και στο επίπεδο του ουράνιου Πατέρα σου βασιλεύει το αιώνιο και το άπειρο...

Παιδί μου, το μέτρο σημαίνει ισορροπία, επίγνωση-γνώση-σοφία. Κλίμακα σύνδεσης με άλλες παλμοδονήσεις άλλων περιοχών. Βασική προϋπόθεση η επικέντρωση και όχι η χαλαρότητα στην ψυχή και στο πνεύμα. Άλλωστε ο,τιδήποτε κινείται χωρίς επικέντρωση δεν έχει σύνδεση, δεν έχει συνέχεια, παρά μόνο ασύνδετα σημεία τα οποία λιμνάζουν δημιουργώντας εστίες μόλυνσης. Το φως κατέρχεται και σε συναντάει για να επικεντρώσεις επάνω Του και να γίνεις ένα μαζί Του...

Αγωνιάς γιατί δεν έχεις αλλά, δεν αγωνιάς γιατί δεν είσαι...
Όποιος αγωνιά για τη σωτηρία του αγωνιά για τη δέσμευσή του. Γιατί η σωτηρία έρχεται σαν αποτέλεσμα ελευθερίας και πληρότητας. Η αγωνία δηλώνει έλλειψη και έχει κίνητρο δοσοληπτικό που χαρακτηρίζει τον κόσμο του εγώ. Η χαρά της άφεσης είναι πληρότητα και δηλώνει σωτηρία. Δεν μπορεί κανείς να επιδιώξει τα ιερά με ανίερα μέσα. Σωτηρία σημαίνει νομιμότητα. Ελευθερία, Χάρις Θεού που έρχεται γιατί επιτυγχάνεται η επικοινωνία...

Η αγωνία παιδί μου, είναι ακριβώς τα αντίθετα. Δηλώνει έλλειψη και έχει προσωπικά κίνητρα. Θεέ μου, αυτός που έχει το ιερό θάρρος να Σε αναζητήσει, το πρώτο που γνωρίζει είναι αυτό. Δεν αγωνιώ Κύριε, γιατί είσαι μαζί μου Εσύ.
  
Μην αγωνιάτε, αφεθείτε και ζήστε τη χαρά της παρουσίας σας σε έναν κόσμο που δεν είναι μόνον ο κόσμος του εγώ αλλά ο κόσμος όπου το εγώ συναντάει τον Πατέρα Του.
  
ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου