7/11/10

Πορεύεστε εν ειρήνη...

Το Φως λέει...

Πορεύεστε εν ειρήνη, η Δύναμη του Κυρίου μαζί σας...
Η χαρά και η ηρεμία επιβεβαιώνουν ότι όπου είναι ο Κύριος, εκεί είναι η ήρεμη αγιασμένη ευτυχία γεμάτη από τη Θεία χάρη...

Γίνετε θάλασσα, αγκαλιάζετε κάθε στιγμή ό,τι έρχεται στο δρόμο σας, φωτίστε το για να εισακουστεί στα πέρατα το «αδελφέ μου η προσευχή σου εισακούστηκε, αδελφέ μου είσαι ασφαλής, κοίταξε τον εαυτό σου, και θεράπευσέ τον. Είσαι ασφαλής. Είμαι η αγκαλιά που σε οδηγεί στη δική σου προσευχή.

Ο Ήλιος φωτίζει ό,τι κρυφό κρατάμε, ό,τι μας βαραίνει, γιατί είναι αδελφωμένος με τη Θάλασσα και ο Αέρας μας χαϊδεύει και δίνει την κίνηση να το κάνουμε.

Δε διαχωριζόμαστε,  είμαστε ένα, αδελφέ μου, γιατί είμαστε μέσα στο ίδιο αγιασμένο νερό. Ας καθαρίσουμε κάθε τι ξένο γιατί είναι περιττό. Έτσι θα στρέψουμε το βλέμμα μας στην ομορφιά και στη χαρά που παίρνουμε από τη βίωσή της.»

Ήρθε η ώρα να ειπωθεί:
«Αδελφέ μου, είμαι ο Αδελφός σου και όχι ο συνάνθρωπός σου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου