17/9/10

Ταυτοπροσωπία εσύ με εσένα...

Το Φως λέει…

Ταυτοπροσωπία εσύ με εσένα, αυτό χρειάζεσαι.
Έχεις εγώ, μεγάλο, αλλά έμαθες να το παρακολουθείς και να το  εντοπίζεις. Ξέρεις τι κάνεις, λυπάσαι, αλλά…

Λύτρωση, λύσε τα δεσμά μαζί του και αποκατάστησε τη δομή του. Εγώ σημαίνει «από σένα είμαι εγώ, για να είμαι ο αντιπρόσωπός σου και όχι ο πολέμιός σου».

Πίστεψέ το και θα δεις το Μεγαλείο Του. Ένας είναι και όλοι μέσα Του. Στην αγκαλιά Του, στη Θεία Δικαιοσύνη, που όμως όταν εκφρασθεί, εκφράζεται επί δικαίων. Οι άδικοι δεν υπάρχουν, δεν τους γνωρίζει. Οι δίκαιοι, οι αυτοαποκαλούμενοι δίκαιοι, θα τιμωρηθούν με το να μην είναι με τον Πατέρα τους, αλλά να είναι σε αυτό που δεν υπάρχει όπως και αυτοί δεν υπάρχουν και ονομάζεται χάος.

Οι Ρόλοι επαναλαμβάνονται μόνον ως προς την ποιότητα...
Ο Θεός δεν επαναλαμβάνεται ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου