10/9/10

Θα μπορούσα να σας πω πολλά...

Το Φως λέει…

Θα μπορούσα να σας πω πολλά, αλλά το νόημα όλης αυτής της διαδικασίας δεν είναι τα πολλά αλλά τα συγκεκριμένα και πρέπει να προσέξετε.

Σας τα έχω δώσει αυτά. Συνομιλήστε μαζί μου μέσα από την κατανόησή τους. Και μόνον ότι τα έχετε όλα αυτά πρέπει να έχετε χαρά γιατί είναι αυτή που τα φωτίζει και τα κάνει να λάμπουν.

Μην απομακρύνεστε, μην τα θεωρείτε κεκτημένα του εγώ σας αλλά κεκτημένα από την ψυχή σας που η ανάσα της είναι κάλεσμα του πνεύματος του Θεού.

Αγαπημένα μου παιδιά, παιδιά του φωτός, φορέστε τους λευκούς σας χιτώνες. Αφήστε το φως να ακτινοβολήσει, αφήστε την ψυχή σας να ψάλλει το όνομα του Κυρίου. Αναπνοή σας, το Πνεύμα το Άγιο.

Ζήστε ανάλαφροι, διάφανοι, σα κρύσταλλα που εισπράττουν φως και το ακτινοβολούν όχι γιατί κάνουν προσπάθεια αλλά γιατί είναι Θεία Νομοτέλεια.

Κύριε, Κύριε,







Φως της ψυχής μου, Πνεύμα Άγιο, Αιώνια Ζωή. Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου