24/10/10

Όταν αναφέρεστε στην έννοια του θυμού, τι εννοείτε; ...

Το Φως λέει...

Όταν αναφέρεστε στην έννοια του θυμού, τι εννοείτε; ...

Ο άνθρωπος του μέτρου θυμώνει αλλά ο θυμός του είναι ιερός, γιατί είναι θεραπευτικός. Δε θέλει να περιορίσει ή να κρύψει κάτω από το χαλί αυτά που πρέπει να φωτίσει, γι αυτό δεν έχει το φόβο σχετικά με το θυμικό των αδελφών του. Ξέρει να το διαχειριστεί, γι αυτό και ο θυμός του είναι θεραπευτικός. (θυμικό είναι το συναισθηματικό νεύρο)

Ο ιερός θυμός επικαλείται τον άγγελο του αέρα που καθαρίζει όλα τα μιαρά, αυτά που τελματώνουν και δεν αντέχουν το φως...

Θυμώνω γιατί συνειδητοποιώ το τέλμα, το έλος των πράξεών μου...
Θυμώνω γιατί επέτρεψα την αδράνεια και όχι τη δράση...
Θυμώνω γιατί, ενώ επικαλούμαι την αλλαγή, δεν αλλάζω και γιατί κατανοώ ότι δε διαχειρίζομαι σωστά τα του οίκου μου. Και ως εκ τούτου, δεν εκπέμπω καθαρό μήνυμα στον εαυτό μου, αφού ο αποδέκτης του θυμού μου είναι ο εαυτός μου...

Το φραγγέλιο το κρατά ο Νόμος, ο Λόγος...
Τη διαδικασία αλλαγής μου την κρατώ εγώ... Τη διαδικασία απαλλαγής του ναού μου τη διαχειρίζομαι εγώ...

Έξω από τον οίκο του Πατρός μου τα παζάρια και η κερδοσκοπία. Ό,τι έχει κατακλύσει το ιερό του εαυτού μου πρέπει να πεταχθεί από εμένα. Εδώ χωράει ο θυμός. Εδώ η επίκληση του Νόμου. Εδώ η βεβαιότητα ότι τα σκουπίδια πρέπει να βρεθούν έξω από τον οίκο του Πατρός μου.

Ο ιερός θυμος δεν έχει κακία, εκδικητικότητα, αλαζονία αλλά δράση ιερή που οδηγεί στην αποκατάσταση του οίκου μου, του ναού μου...

Ο θυμός έχει να κάνει με το θαύμα... Η οργή με την εντύπωση...
Η οργή εκδικείται και δηλώνει αισθήματα χαμηλά, ο θυμός οδηγεί στην ελευθερία του όντος από ψευδαισθητικές καταστάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου