15/10/10

Δεχθείτε το Ύδωρ του Θεού σαν χάδι του Θεού...

Το Φως λέει ...

Δεχθείτε το Ύδωρ του Θεού σαν χάδι του Θεού…Σας χαϊδεύει απαλά και σωτήρια.

Κάθε φορά που κάτι κάνετε λάθος είναι γιατί δεν κατανοήσατε την έννοια του καθαρμού. Τι σημαίνει παιδιά μου καθαρμός; Σημαίνει ότι κάθε τι που είναι ξένο παραδίδεται για να γίνει φιλικό.
Αλλάξτε όλες τις ερμηνείες που έχετε δώσει σ’ αυτά που σας πληγώνουν και τότε ο νους σας θα πάψει να κάνει σκέψεις εχθρικές και θανατερές.
Τίποτε δε μπορεί να γίνει εμπόδιο. Όλα, πρέπει να το κατανοήσετε, είναι πίσω σας, γιατί αυτό το εγκατέστησε ο Κύριος για σας. Έδωσε τον αγώνα Του και είπε: «Ύπαγε οπίσω μου Σατανά». Έτσι πάντα είναι πίσω, ενώ μπροστά μας είναι πάντα το φως. Μη γυρίσετε το κεφάλι σας, γιατί τότε του δίνετε υπόσταση, τότε αδράττει την ευκαιρία να συνομιλήσει μαζί σας.

Γνωρίζετε το θαύμα… γνωρίζετε τα αποτελέσματά του, γνωρίζετε τον εκφρασμένο Λόγο…

Μη θορυβείτε. Ασκηθείτε να βλέπετε ό,τι είναι μπροστά και όχι ό,τι σας πόνεσε, γιατί αυτό δεν ανήκει στο χώρο που το Φως Κυριαρχεί.

Αγαπώ, σέβομαι, είμαι ευγενικός, είμαι η αγκαλιά του αδελφού μου, ζω τη συμπόνια, ζω τη χαρά του μοιράσματος, ζω το Θεό. Έχω τη Θεία Χάρη. Αλλιώς, τα αντίθετα βεβαιώνουν ότι στη θέση της Θείας Χάριτος υπάρχει η φωνή του εγώ που παίρνει εντολές από αυτόν που είναι «οπίσω».

Κάθε χαμόγελο αληθινό φέρνει ευτυχία …
Κάθε άγγιγμα ψυχής φέρνει ενέργεια …
Κάθε κίνηση βεβαιώνει την ύπαρξη του Πνεύματος …
Δεν υπάρχουν τοίχοι, υπάρχουν γέφυρες που ονομάζονται καρδιές …

Ζήστε το καλό σας κομμάτι, αφήστε το να εκφραστεί, δώστε του τη δυνατότητα να εμφανιστεί και να σας πει ποιοι είστε …
Ακούστε το μέσα σε μια ειρηνική και δημιουργική σιωπή, απαλλαγμένη από τα άσκοπα που σας παραπλανούν. Αυτή είναι η στιγμή που αναζητάτε την Πύλη. Τώρα περάστε και μη γυρνάτε στο παρελθόν.

Η Χάρις του Θεού είναι μαζί σας κάθε στιγμή, τώρα, γιατί το τώρα είναι για σας …

ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου