15/10/10

Η Ανάσταση του Κυρίου

Το Φως λέει...
  
Αγαπημένα μου παιδιά, η ανάσταση του Κυρίου είναι γεγονός... Όλοι έχουν αθωωθεί...

Οι άνθρωποι πλέον είναι ελεύθεροι, ελεύθεροι να ακολουθήσουν την οδό που οδηγεί στη δική τους ανάσταση... 
Αυτός ο δρόμος είναι και ήταν από πάντα. Όλα έγιναν για να βιώσει ο άνθρωπος τη σχέση του με τον Πατέρα του...

Μετά την προδοσία, το φως το αληθινό…
Μετά τις ενοχές, η ενότητα, η χαρά, η ειρήνη…
Μετά τις αμφιβολίες και τα άσκοπα διλήμματα, η βεβαιότητα…
Μετά την ανασφάλεια, η αγκαλιά του Κυρίου…

Ο άνθρωπος είδε, έζησε και είπε: «Κύριε, εσύ είσαι ο Θεός μου»
και Εκείνος λέει: «σήμερον μετ’ Εμού έση εν τω παραδείσω».

Εκείνο που οφείλει να θυμάται το εγώ είναι ότι τα πράγματα έγιναν όλα όπως έπρεπε να γίνουν, ο Υιός του Θεού, το τέκνο του Φωτός, βρίσκεται στον χώρο της ευλογίας του Πατέρα του.

Ας καταλάβει λοιπόν ο άνθρωπος ότι «εγώ» σημαίνει μοναξιά, άρρωστη απομόνωση, φυλακή και ότι όλα αυτά κρατούν τον άνθρωπο στην εποχή της προδοσίας και όχι στην εποχή της αφιέρωσης στο αιώνιο...

Οι εποχές υπάρχουν για το εγώ που τις ζει ανάλογα. Η ελευθερία είναι η εποχή εκείνη που με τη βοήθεια του Αγίου Πνεύματος οδηγεί την ανθρωπότητα, το ανθρώπινο ον στην οδό της ανάστασης...

Χαρείτε και ζείτε εν ειρήνη.

Ο Κύριος λέει: Εγώ ενίκησα τον κόσμο για σας και σεις ακολουθήστε Με στο Φως, στην Αγάπη, στην Αλήθεια. Αυτή είναι η οδός της Ανάστασης.

Καλή ανάσταση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου