24/10/10

Έχω σημαίνει δεν είμαι...

Το Φως λέει...
  
Το "έχω" είναι μία λέξη που δηλώνει συνεχώς το πρόσκαιρο μαζί με το άσκοπο. Κάποια στιγμή θα καταλάβει ο άνθρωπος ότι "έχω" σημαίνει "δεν είμαι". Ό,τι εκφράζω είναι γιατί έχω τη δυνατότητα να το κάνω, σημασία όμως έχει το "είμαι" και όχι το "κατέχω".

Μην έχεις παιδί μου ελπίδα. Ζήσε την ελπίδα. Μην έχεις ευγνωμοσύνη, γίνε η ευγνωμοσύνη. Μην έχεις αγάπη, γίνε η Αγάπη. Μεγάλη απόσταση μεταξύ του "έχω" και του "είμαι" αλλά και τόσο ελάχιστη...

Πρέπει να φύγεις από την κατοχή και να πας στην ύπαρξη. Ζω την ελπίδα γιατί ζω εν θεώ. Ζω την αγάπη γιατί είμαι μέσα στην αγάπη Του, ζω την ελευθερία γιατί είμαι εν ελευθερία. Το "έχω ελευθερία" σημαίνει ότι έχω αλλά δεν είμαι.

Το κεντρικό σημείο είναι η καρδιά σου που υπακούει και συνεργάζεται στον εν Θεώ νου. Στο νου που είναι γεμάτος βιώματα και όχι κατακτήσεις που οδηγούν στον κόσμο των ψευδαισθήσεων. Τίποτα δεν κατέχεις, είσαι όμως το παν. Φύγε από τη σχετικότητα και μπες στο άπειρο και στο αιώνιο...

ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου