31/10/10

Δεν καταλαβαίνετε με το νου της καρδιάς σας αλλά με τη λογική του εγώ σας...

Το Φως λέει...

Αλήθεια σας λέω: δεν καταλαβαίνετε με το νου της καρδιάς σας αλλά με τη λογική του εγώ σας...
  
Ο χρόνος ρέει, το παρόν, το αιώνιο τώρα, φωνάζει:

Ξεχάστε τον χρόνο, μη συνδέεστε μαζί του, μη σας παρασύρει το ρεύμα του και σας πάει κατευθείαν στο πεπερασμένο. Μείνετε ζωντανοί στο τώρα, στο σημείο εκείνο που είστε σε κατάσταση ενεργή, για να αντικρύσετε και να ζήσετε τον ζώντα Θεό...
  
Πού είστε παρόντες; Στο χθες; Στο αύριο; Όχι! Το χθες και το αύριο δε σας ανήκουν. Πετάξτε από πάνω σας αμέσως τα ψεύτικα και τα φανταστικά. Ήρθα και δεν ήσασταν όλοι εκεί. Κάποιοι μόνον και αυτοί λιγάκι ζαλισμένοι.

Στο καθαρό φως θα ακούσετε την φωνή Μου. Σας έφερα το νέο Λόγο. Τον πήρατε, τον βάλατε κάτω από τη μασχάλη σας, γυρίσατε την πλάτη σας και το ευχαριστώ που άκουσα ήταν γεμάτο κίνητρα.

Ο Κύριος έρχεται, σας το φωνάζει το Φως. Μην κωφεύετε, μην κάνετε ανόητα αστεία για να γεμίσετε την οργανωμένη σας ανασφάλεια...

Έρχεται… και εσείς δεν ακούτε...

Όταν άρχισα να σας μιλάω σας ονόμασα όλους, μηδενός εξαιρουμένου, σε όλο τον πλανήτη, σε όλα τα σημεία όπου ακούμπησε το φως Μου, σας ονόμασα «ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι…». Κάποιοι εκπλαγήκατε, κάποιοι απορήσατε, κάποιοι ενοχληθήκατε, όμως παραμείνατε βολεμένοι στα δικά σας και όχι σε αυτά που θέλει το φως.

Ο Κύριος έρχεται, εγώ σας ευλογώ.
Έρχεται γιατί από πάντα είναι μαζί σας, τίποτε δε λειτουργεί χωρίς την παρουσία Του...
Και σεις βλέπετε στην πλευρά που αρέσκεστε να ονομάζετε χώρο θαυμάτων, που όμως γίνονται όχι από εσάς...

Ευλόγησα και ευλογώ συνεχώς.
Ακούστε και βιώστε το Λόγο που σας έστειλα.
Ο χρόνος πρέπει να γίνει αντιληπτός στη σωστή του διάσταση, καταλάβετε ότι η αίθουσα αναμονής είναι για λίγο.

Άφεση στο Θεό και Δράση.


Ενεργοποιείστε το Λόγο μέσα σας.
Πήρατε το Λόγο Μου μέσα από τα χέρια του αδελφού σας και κάποιοι αυτό το απαξίωσαν. Όχι, παιδιά μου, συνέλθετε, πετάξτε τα πώς και τα γιατί και δείτε κατάματα την αλήθεια με τον τρόπο που της επιτρέπετε να πλημμυρίσει το ον σας, δηλαδή να κατακτήσει την καρδιά σας και το νου σας.


Σας στέλνω ειρήνη, αγάπη και φως...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου